Dagen ♥

Finaste Thailand ♥ Vad jag vill åka tillbaka just nu när allt är som jobbigast i livet..
 
Hej! :) Dagen varit bra en så länge? Min dag har väll varit helt okej.
Började ju med skola haha när vi cyklade till skolan idag (jag och tjejerna) så trillade både jag och lollo.
Ajj! Asså det gjorde skit ont! Det värsta var att jag ramlade mitt framför några åttor..-.-.. piiinsamt!
Haha men när vi väl kom till skolan så var det typ halva klassen som hade ramlat idag.
Men varje måndag så har vi ju tre och en halvtimmes rast! Jäääättte kul! Eller inte finns inte ett skit att göra.
Slutade 15.20 när jag hade kommit hem så kollade jag och annie på one three hill, åt gröt och macka med. Om två timmar har vi träning med. Taaaggaaa! ;)
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)