Det snöar!♥

 
 
 
 
 
 
Det snöar? Det var några stycka som faktiskt sa att det skulle börja göra det ikväll. Men jag trodde inte riktigt på det! Men åh vad mysigt! Innan när jag och Alice cyklade hemifrån Hanna så bröjade det snöa och vi sa ändå att det var väldigt mysigt! Man tänker ju bara på Julafton, åka skidor, mysiga kvällar! Men det finns såklart dåliga saker med..halt!.. men tror det kommer försvinna tills imon. Men vi får tänka positivt! Mysigt kan man verkligen säga att det är iallafall!♥ Jag kan inte direkt påstå att min hund gillar snön! Haha hon är helt livrädd för det!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)