Förkyld!♥

 
Höst bild ♥
 
Hej! Torsdag idag! Shit vad veckan har gått fort! men ush vilken dålig dag det har varit.
Kanske för jag är vrål förkyld! Asså ni ska bara höra mej och grejen är att jag fått allt i en smäll..
Haha asså jag har svinont i halsen, jätte mycket hosta, näsan bara rinner och gud vilken migrän jag har!
Skulle ientligen varit hemma idag så skulle jag mått bättre! Men jag hade ett prov som jag ville göra.
Men asså jag har varit helt seg hela dagen och den har gått så sakta! Känns inte en som jag levde..
Få se om jag går till skolan imon, hoppas det för jag vill inte vara sjuk på en fredag! Haha♥
Men ska sova redan nu för att jag ska bli frisk! Men ha det!
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)