Helgen!♥

åhh! Jag vill verkligen tillbaka till Turkiet ♥
 
Hejsan! Förlåt för dålig bloddning nu i helgen men jag har ju varit hos min Pappa.
Lördag- Började med att gå ut på förmiddagen jag och stina cyklade en sväng hon börjar faktiskt bli jätte duktig på det nu! haha sen blev det spela spela med familjen och på kvällen satt vi och sjöng kareoke! Haha!
Söndag- Började med att jag Stina och Pappa var inne hela förmiddagen och bara mös anna var däremot ute och red på herta. När hon kom in så åt vi lite och sen gick vi ut igen och då red jag och Stina på mango.
Jag skulle ientligen rida på Rocky i Lördags men han är så stooor. Är lite feg sen jag ramlade va Hearta.
Hoppas det går över! Nu sitter jag och kollar på Elsas värld. Om en halvtimme tggar vi Solsidan!♥
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)