Helgen!

 
Hej! Förlåt för jätte dålig uppdatering denna helgen! Men har inte riktigt orkat eller hunnit. Igår så var vi först på fotbollsavslutning. Man typ kollade på bilder, fick priser, fikade och typ tävlade. Kan lägga upp bilder på det i ett annat inlägg. Det var iallafall rätt kul (det var alla IFK lag då) asså typ p05 och alla dom. Men när den hade slutat så åkte jag och Alice och hennes mamma till Jönköping. Alice mamma gick typ på ikea hela tiden men jag och Alice gick på A6. Köpte bara ett par mörka jenas. Det är fint nu till vinter tycker jag. Köpte även ett doftljus och två ramar på ikea. När vi kom hem ifrån Jönköping så var typ klockan 7? Vid halv åtta mötte jag och Alice upp Hanna på Coop. vi köpte massa godis och chips och sånt. Sen kollade vi på film och vid typ kl 1 gick vi och la oss. Dom sov över här. Idag vaknade vi redan kl 9 då kollade vi på typ 15 avsnitt av solsidan! Haha! Kl 1 åkte dom hem och jag åkte på träning! Nu har jag precis kommit ut ut duschen och ska nog åka till Alice nu och ha lite film mys med henne och hanizh❤️

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)