Igår

Hallu! Söndag idag..sämst!.. söndagar är verkligen sämst! För då tänker man alltid att det är skola dagen efter.. Men nej det är det inte imon! Haha så skönt! Vi har studiedag imon :) Göttansss! Igår så var ju jag och Alma och Jonna pakeringsvakter först! Haha skit kul men lite lamt ändå, sen skulle vi stå i kiosken. I motstånadras kiosk..Det gick ju bra och såå... haha det var ju typ en jätte viktig match igår det var typ vinna eller försvinna.
Så därför var det jätte många som var och kollade på motståndarna, asså deras läktar var typ helt full.
Alla var typ helt fulla med och frågade oss om öl hela tiden.. Haha men det var kul ändå!
På kvällen så åkte jag Jonna, Julia och lollo först till vison. Vi var där i typ en timme sen kom Elin K.
När hon kom så åkte jag och alma och elin hem till mig, på vägen hem träffade vi Sebbe niklas och Raye. Så vi åkte hem till mej och kollade på film! Vi kollade på mama as läskig! Hade typ madrömmar inatt..
Idag ska jag va med Alma, Elin, Elin, Jaime, Sebbe och niklas :) Vi sa först till donken, bläää
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)