Lördag den 2 november♥

 
 
Hej finisar! Idag vaknade jag vid typ 9 då gick jag och hämtade frukost och kollade på Elsas värld.
Dom har kommit ut med en till säsong på det nu! Jätte kul! Det är på onsdagar! Älskar det♥
Idag så ska jag först på a-lagsmatcgen, ska stå typ parkeringsvakt med frienditos.
Efter matchen tror jag att jag ska vara med Elin K, sen ikväll blir det filmkväll med dom bästa♥
Igår så var jag ju med Elin C och killarna, det var jätte kul faktiskt! Vi var ute till 12 på kvällen, haha woops.
Men kul hade vi iallafall tack för den dagen bästiiisar! Nu ska jag snart cykla och möta upp Jonna och Alma.
Hoppas ni får en bra lördag !♥
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)