Tränigen igår?..sämst..

Finaste vovven! ♥
 
Hejsan! Tisdag idag! Tråååkigt! Den lätt dåligaste dagen i veckan! Hatar den, men aja..
Igår hade vi ju som sagt träning! Den var rolig men sen när vi skulle spela match så tappade jag andan.
Har haft det så några gånger nu att det blir helt tjock i halsen när jag tränar.. Men grejen är att jag inte är alls förkyld eller har ont i halsen eller nåt. Men träning på onsdag är inställd..sämst!.. Kan inte träna på söndag heller för jag ska till pappa, men jag får väll ut och springa eller något. Jag har iallafall dans två gånger denna veckan!
Hahah aja! Som att ni bryr er! Men ha det braa! ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

söt!

Svar: Tack! :)
Ebba Hegefeldt♥

2013-11-19 @ 14:35:52
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)