20 sannigar om mej♥

1. Jag hatar när andra tar min mobil utan att fråga.
 
2. Jag brinner verkligen för fotboll
 
3. Mina allra bästa vänner är Jaime Elin C och Elin K

4. Jag älskar juice! Det är så gott.
 
5. Jag gillar inte när andra kollar där bak på ens tröja för att kolla vad den kommer ifrån.
Man kan ju faktiskt använda sin mun och fråga vad den kommer ifrån?
 
6. Mina föräldrar är skilda och jag tycker det är jätte jobbigt att pendla fram och tillbaka hela tiden.
Man vet liksom inte var man hör hemma. Det jobbigaste är att åka tillbaka igen.
Alltså när jag har varit hos pappa en helg så vill man inte bara åka hem och inte komma tilbaka förens två veckor.
 
7. Varför finns det folk som bara ska kränka ner en hela tiden?
 
8. Mitt lag är bäst! Man är alltid jätte glad när man är med dom! Min andra familj 
 
9. Jag tycker det är så elakt när andra typ sprider ett rykte om någon person.
Och så vet dom inte ens om det är sant eller inte.. Dålig stil asså
 
10. När jag rider känner jag mig lugn och mitt huvud bara rensar tankarna liksom 
 
11. Min familj är den bästa! Har ju liksom två familjer, mamma och pappa.
Älskar dom båda något otroligt! Familjen går alltid först
 
12. Just nu går det jätte bra med min blogg. Får jätte många kommentarer!
Tack alla finisar där ute!  
12. Jag tycker inte att dans är skit kul, asså jag gillar ju det men det är
nog inget jag direkt kommer satsa på. 
Frågar man om jag satsar på fotboll eller dans så satsar jag såklart på fotboll!
 
13. Jag tycker inte om någon sorts svamp, det är jätte äckligt!
 
13. När jag är riktigt ledsen så vill jag helst vara ifred.
 
14. Jag har verkligen världens bästa systrar.
Jag har tre oroligt fina systrar! Verkligen dom personerna jag kan lite på till hundra.
Syskon kärlek på hög nivå!
 
15. Jag har alltid undrat varför jorden och männiksorna skapades?
Varför är inte vi alien? Varför finns det ientligen ett liv, en skapelse och en tro?
 
16. Jag tycker shoppa är alldels för roligt! :')
 
17. Jag gillar verkligen inte mitt hår! Och jag skriver inte det för att andra ska skriva att det är jätte fint.
Jag skriver det för jag gillar verkligen inte det! Det är alldeles för kort och för tunnt! 
 
18. Jag älskar choklad! Gud vad gott det är! haha
 
19. Jag tycker det är skit tråkigt att springa! Hatar verkligen det! Det är jätte tråkig
 
20. Min favorit färg är rosa och blå :)

Kommentarer
Postat av: fru josefine

Choklad är ju gott ;)

Svar: Haha aa det kan man säga ;)
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-26 @ 23:29:34
URL: http://frujosefine.blogg.se
Postat av: Anna

Visst är det som balsam för själen
att rida!!
När du åker från Aggatorp på söndagkvällen tycker vi åxå att det är jättetrist.... Kram

Svar: Aa det är det, kramis♥
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-27 @ 20:59:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)