Äntligen fredag!❤

Hejsan gullisar! 
Förlåt för jag inte bloggar förens nu.
Men har inte hunnit, skola som vanligt idag ju. Slutade tjugo över 2 kl, halv tre skulle jag på ansiktsbehandlig. 
Åh jag älskar det! Så avslappnade! Haha
Har ju rätt mycket utslag och sånt i mitt ansikte så jag går på sånt här i typ en gång i månaden.
Det höll iallafall på i en timme så jag var klar halv fyra. Och kom hem typ fem minuter senare. Då skulle jag till pappa så jag hann inte äta hemma. Men farmor körde mig till pappa så hon hade köpt god mat som ja åt i bilen :')
När jag kom till pappa var jag typ hela kvällen med min super fina lillasyster.
Sen har familjen kollat på fångarna på fortet och haft mys❤
Hoppas ni också haft en toppen dag!
Imon ska jag äntligen börja lära Mango att hoppa! (Min häst) 
Jag och Anna ska också öva med alla hästarna att gå in i transport.
Kommer bli svårare tror jag,
men alltid kul att försöka med något nytt :) Det blir väll också en ridtur imon hoppas jag! Ha det bäst❤❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)