Buss

Hejsan! Sitter i bussen nu påväg till helsingborg!:) Åker som sagt buss själv.
Läskigt! Haha nej men kollar ju bara på film i  två timmar sen kommer man ju fram. Så det är inte så läskigt ientligen!
När jag kommer fram så ska jag och Elin kolla på bio! Super mysigt :)
Kommer fram om tjugo minuter.. 
Haha har åkt ett tag nu;)
Hoppas ni får en super bra fredag!
Kramis kramis <3


Fick även tillbaka min data idag! Gött! Blev av med den förra veckan för jag "sprang" med den.. Gjorde inte ens det"-.-" Men rektorn tig såklart min dator ändå. Men nu har jag fått tillbaka den! Så jag har massa uppsatser och skit som ska in på måndag så jag gör dom nu i bussen! Haha är faktiskt nästan klar nu:) 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)