Dagen :)

Hejsan! Gick till skolan till 
15.20 idag.
Gick rätt fort ändå, men efter skolan åkte jag Hanna och Stina till Gröndal! 
Förvårnade? Nej! Haha vi åkte hem till benne :) Han har så fint hus!❤ Dog lite!
Haha först sprang vi typ runt i hans hus sen åt vi mat och typ pratade jätte mycket :)
Men kl 18 åkte jag och Stina hem för att vi hade dans och benne skulle spela match. Kl 19 hade vi dans då, våran lärare är rätt hård så vi får typ göra massa styrke grejer hela tiden..
Skit jobbigt! Haha när kl var åtta så slutade dansen och då stack jag och stina och kollade lite på bennes match. Det va typ tio minuter kvar men jag tror dom vann med typ 5-2 duktigt!

Imon är det skola igen och sen fotbollsträning! Alltid lika kul att träna!:)





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)