Dazzling kiss♥

 
Igår gick jag Jonna, Elin, Elin och Ogge på stan.
Eller nej vi skulle till gröndal men jag stack bara in på lite affärer lite fort.
Jag gick bland annat in på family house och höpte denna VS.
Den heter Dazzling kiss och luktar sjukt gott!
Förlåt för bilden blev helt knäpp med jag kan inte föra över bilder på min data?
Det går bara inte men jag tror det är så för att jag har lånedata.
Så därför fick jag ta kort med datan.. haha den kostade iallafall 119 kr.
Men dom ar typ ett erbjudande nu så man får dra en lott så står det typ där på
lappen hur mycket man får i rabatt på den varan man köper.
Och då fick jag 20 % rabbat så den kostade bara 95 kr! 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Du är söt Ebba! kram ♥

Svar: Kram♥
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-29 @ 12:53:48
URL: http://ebbaaslife.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv' tack så mycket, vad glad jag blir! detsamma :)
allt är bara bra med mig, hur är det med dig? :)

Svar: Det är sådär faktikst.. Är förkyld och trött :/
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-30 @ 15:18:01
URL: http://jessicasellstrom.blogg.se
Postat av: Alma

åh, jag vill också ha en VS body mist, dom luktar ju så himla gott ju ! :)
sv: Ja, allt är bra hur är det med dig? ♥

Svar: Aa om luktar gott, allt är inte så bra jag är sjuk. :(
Ebba Hegefeldt♥

2013-10-02 @ 16:11:47
URL: http://aalmasfoton.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)