Fredag :))

Godmorgon sötisar! Ska åka till skolan snart. Vi slutar redan vid ett så det blir chill. När vi slutar så måste jag hem och packa. För jag ska åka till helsingborg kl 4. Min syster bor där så vi ska ha en liten mys helg bara vi två. Så jag ska som sagt åka buss själv till Helsingborg. Scaryy, haha men det är inget byte så det blir inte så läskigt. Men det ska bli kul att träffa Elin igen:) Ikväll ska vi kolla på bio. Och imon blir det väll att gå lite på stan. På söndag morgon åker jag hem igen. Jag kommer till Vörbamo tjugo i ett. Och vi ska samlas på enehagen kl ett. För vi ska spela match i buseryd. Så hoppas inte bussen är försenad eller nåt.. Haha va ska jag göra då? Aja hoppas den inte blir försenad :) Hoppas ni får en bra dag puss.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)