Helsingborg!

Igår blev det en dag på stan.
Jag köpte ett par svarta byxor och en hösttröja. Är jätte nöjd, men nästa helg ska jag kanske åka hit igen med familjen och då ska vi åka till Emporia. När vi var på stan fikade vi på Ebbas fik! Man får inte ta kort där inne så sorry,,

Hahaha åt en skit stor kaka! Haha allt är mega stort på det fiket. Det är liksom deras grej! Haha :)


Nu sitter jag i bussen på väg hem till Värnamo igen. Bara för att jag alltid har otur. Så ska såklart bussen vara 40 minuter försenad. Och jag ska ju spela match så jag hinner inte riktigt..
Men mamma ska körs mig till Buseryd så får vi hoppas på att jag hinner tills matchen börjar. Den bussen jag skulle åka med gick sönder så det var därför det var så pass försenad.
Men men.. Hoppas jag hinner till matchen. Har har varit rätt ledsen och trott att jg inte ska hinna till matchen.
Men världens bästa mamma löste det!

Tack för denna helgen bästa syster!
Puss :) Hoppas ni andra också haft en super bra helg!:)







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)