Lördag❤

 
Hejsan! Asså förlåt för jag typ aldrig bloggar!
hha jag skrev ett inlägg i morse men eftersom min data är sönder så tar det typ tjugo/tjugofem minuter att skriva ett inlägg så jag orkade inte skriva klart det.. Haha 
Men idag började jag med att städa mitt rum.
När jag städade mitt rum så skypade jag med Jonna samtidigt och hon städade med sitt rum så vi hade värsta disco! Haha vi typ dansade loss!:) 
Men sen stack jag Jonna och Elin C till stan typ och sen åkte vi hem till Elin och fikade.
Efter det åkte vi till Gröndal och spelade fotboll med gubbz:) Nu sitter jag och skypar med bröderna sebbe och jonnaaaa:) Mys!
Imon taggar vi match kl 18 på ljusevecka mot bor❤ Kom och kolla sötenosar!:)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)