Måndag avklarad!

Hejsan, i skolan idag hade vi en lektion! ahaha
Vi hade först "fältstudie" på förmiddagen i typ tre timmar.
Asså vi skulle typ fånga massa djur och löv och sånt..
Haha men när kl var 11 så hade vi tre och en halvtimmes rast!
Först gick vi bara runt i skolan, sen hade hanna tyska så jag väntade på henne
när hon hade slutat tyskan så stack vi till gröndal.
På gröndal hämtade vi Elin C, först gick vi typ i deras skola!
Haha så kul! Men efter ett tag stack vi hem till Elin och åt glasssss!
När klockan blev tjugo över 2 så hade vi lektion igen. 
Då hade vi SO sen slutade vi :')
Elin hängde också med oss till apla och väntade på mig på
sista lektionen. För efter skolan åkte jag Isabella och Elin till Elins mormor och fikade.
När vi hade fikat cyklade vi hem fort till mej och bytte om till fotbollskläder.
Imon ska jag Elin C, Elin K, Jaime och Hilma sova över! Mysigt <3
 
 
Bild ifrån sommras! Vill ha sommar igeeeeen!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)