Skolan igen

Godmorgon, ska sticka till skolan nu.
Vi har en kvarts rast nu på morgonen.
Asså vi börjar inte förens kvart över!
Yay! Men det är för att vi ska ha NO hela morgonen! Jippie.."-.-" 
Vi ska typ åka till prostsjön och fånga typ grodor och sånt? Äckligt..
Haha aja sen blir det träning, efter det ska jag ha utvecklingsamtal.
Mysigt jag ska ha utvecklingsamtal direkt efter träningen.
Så jag får sitta i svettiga fotbollskläder!
Gytt! Haha imon blir det as roligt!
Jag och mina bästies ska sova över!
Eftersom det är studiedag på onsdag.
Så bestämde vi att vi ska sova över från tisdag till onsdag.
Jag och några tjejer från Gröndal.
Asså dom tjejerna är världens bästa vänner! Lätt mina bästisar<3
Älskar er ni vet vilka jag menar! Haa
Sen blir torsdagen,fredagen,lördagen och söndagen lika dan.
Asså vi ska vara dom dagarna med:)
Hoppas ni kommer få en super vecka som jag kommer fåååå:')



Kommentarer
Postat av: Maja

hur mår du idag då? :)
kram!

Svar: Jag mår bra, själv?:)
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-23 @ 08:30:02
URL: http://mmajah.blogg.se
Postat av: Linn Ahlex

sv: ja det händer att jag gör! :) <3

Svar: Skulle du vilja fixa min blogg? Skulle bli super glaaas <3
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-23 @ 18:48:58
URL: http://linnffotar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)