Torsdag ❤

Hej! Förlåt för jag inte bloggar förens nu men jag har inte varit hemma på heeela dagen!
haha, direkt efter skolan stack jag och tjejerna till Gröndal. Igen! haha tredje gången denna veckan❤ På Gröndal träffade vi August, Benne och Erik. Vi åkte till August (jag Stina Hanna Erik benne och August) Vi spelade tennis och hade cozyy, men kl halv sju hade August träning så då åkte jag och Stina och kollade på den.. Där träffade vi Benne och Hanna också för dom hade åkt hem lite tidigare.. Men då satt vi och kollade på fotbollen och pratade..
Ja där hade ni min dag! Vad har ni gjort då!:)❤
 
Förlåt för jag inte lägget upp någon bild! 
Men just nu är blogg.se helt knäppt! Så det funkar inte! Haha ;) 

Kommentarer
Postat av: Majaa

Är du ihop med ngn? Isåfall vad heter han?

Svar: Varför undrar du det?
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-06 @ 13:21:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)