Träning ♥

Hej, kom precis hem från dansen.
Eller nej haha dansen slutade kl 8 men jag och Jonna stog och pratade i typ fyrtio minuter innan.
Så därför har jag precis dushat nu, sitter och skypar med mina fina frendos nu :)
Kom på att jag har glömt berätta vad det blev på matchen i södags.
Det blev 2-1 till oss, jag gjorde första målet, eller typ haha.
Jag sköt höran och då sköt jag bollen rätt på en motståndare så den åkte in i mål :)
Vi mötte skilligaryd, helt ärligt så tycker jag inte att dom var så bra.. haha
Dom typ sköt iväg bollen lite överallt hela tiden och dom kunde aldrig riktigt få kotroll över bollen.
Imon har vi sovmorgon, lång rast och slutar rätt tidigt, skönt! :)

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)