Vi har vunnit serien!♥

 
Vi spelade ju match igår som sagt. Om vi skulle vinna den så skulle vi vinna hela serien!
Tror ni att vi vann den? Såklart vi gjorde! Vi vann med 7-0 ! Jag gjorde ett mål :)
Asså kan ni ens fatta att vi har vunnit hela serien? Åh jag är så glad!! 
Efter matchen så åkte jag Elin C och Jonna till tonår♥
Där firade vi lite, haha nej inte direkt men det var mysigt ändå.
Sen sov Elin över hos mig, så idag ska vi va med Jonna Stina och gröndal gänget.
Hoppas ni får en super bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad kul att ni vann! Vilket lag spelar du i?
Sv: Ja det är bra, själv? :)

Svar: Jag spelar i IFK värnamo f00 :) Spelar du fotboll? :)
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-28 @ 11:05:49
URL: http://johannalovisa.blogg.se
Postat av: Evve-Normal is boing!

GRATTIS till er :))

Svar: Tack så mycket! :')
Ebba Hegefeldt♥

2013-09-29 @ 18:15:58
URL: http://evvesliv.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)