Långfredagen

Hejsan Hejsan! Förlåt för dålig bloggning. Men oftast när jag är hos pappa bloggar jag inte mycket. Men jag orkar inte riktigt berätta om hela veckan. Men igår åkte vi till Vimmerby. Pappa och Anna skulle till banken så jag och Stina gick på stan själva. Det var mysigt. När dom var klara på banken så åt vi på resturang. Sen gick vi på stan och efter det gick vi till ett fil och åt glass. Sen åkte vi hem. På kvällen åkte vi iväg på äggsexa kallas det. Man firar påsk och äter påskmat och det är tävlingar ich sånt. ( det var alla som bor här i området). Idag är fredag alltså långfredagen. Vi ska inte göra något speciellt pappa jobbar natt. Så vi får en tjejdag. Hoppas ni haft ett bra lov en så länge.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)