Måndag

Hej idag har dagen börjat med att Linda, Erik och Melker som jag sa skulle vara hos oss igår. Dom sov över här inatt så det blev lite bebismys hela morgonen. Åh han är så underbar lilla melker❤️ Vid 13 åkte upp till farmor. Där mina kusiner var då, vi spelade lite spel och sånt. Sen bytte jag om till fotbollskläder hos farmor och åkte på fotbollsträning. Som sagt var det första tränignen på gräs för iår. Det var riktigt skönt! Man fick värdens sommarkänsla hahah! Men efter träningen har jag suttit och pluggat på so. Vi har någon redovisning imorgon. Ha det bra!

Melker ❤️❤️

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)