Seg tisdag

Hej! Idag gick vi i skolan till 15.20, lektionerna gick verkligen frunstansvärt sakta. Har typ aldrig haft en sååå seg tisdag. Så det var väldigt skönt att komma hem innan. Men när jag kom hem gjorde jag lite mellanmål, efter ett tag åkte jag iväg på fotboll. Träningen gick bra! Dock regnade det vilket inte var alls skönt! Eller jo lite! Haha men eftersom vi har dans efteråt så stog mitt hår åt alla håll och kanter. Nu har jag nyss kommit hem ifrån dansen. Eller nej inte nyss. Men seg som jag är så hoppar jag inte in förens i duschen typ nu. Har sovmorgon imorgon med så det ska bli skönt att gå och lägga mig sen! Ha det bäst❤️



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)