10 sanningar

Jag gillar inte mörker! Jag är jätt mörkrädd!

Jag tycker idrott är lätt det bästa ämnet i skolan!
 
Jag tycker inte oftast tårta är något vidare gott.
 
Jag ska åka utomlands 3 gånger detta året! Ska bli skit kul!
 
Jag tycker inte alls om nudlar som man kokar själv. Jag mår jätte illa när jag känner lukten.

Jag älskar verkligen att bada! Jag är absolut ingen badkruka!
 
Jag gillar tyvärr inte alls folk som är uppkäftiga!
 
Jag har snart spelat fotboll i 5 år. Jag började när jag var 9 år!
 
Jag gillar inte alls att typ hela min släkt läser min blogg..
 
Jag vill ha en iphone 5S!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)