Första dagen!

 
 
 Hallu! Idag var det ju första dagen i skolan iår! Vet inte riktigt vad jag tycker? Jobbigt? Ja lite jobbigt är det ju alltid med alla prov och läxor och långa lektioner. Men men man måste, det jag bara längtar skit mycket till just nu är såklart sommarlovet! Tagga sommaren 2014! Hoppas verkligen detta blir ett jätte bra år! Mitt nyårslöfe var att höja betygen! Låg på dom flesta ämnena på ett C men jag vill höja mig! 
Idag blev det en dag men Hanna! Vi slutade 14.20 och sen åkte vi hem till mig då och åt massa mat! Haha vi verkligen åt jätte mycket är typ fotfarande mätt. Vi kollade på typ 4 avsnitt av PH med sen kollade vi lite på DH med! hahaha! Vi åkte även och hämtade mina fotbollskläder (min syster hängde med och betalade) haha! Riktigt skönt att få dom kläderna nu. Men nu ska jag hoppa in i dushen hoppas ni haft en toppen dag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)