Fredag!❤️


Hej! Idag var det sista dagen här. Imorgon åker jag hem igen, men först ska vi åka till Leos lekland! Haha! Men det ska bli kul! Sen efter vi varit där då så åker jag hemåt. Sen på söndag eller någon annan dag innan jag börjar skolan iallafall. Så ska jag och mammsi ha en mamma och Ebba dag kallar vi dej. När det bara är vi två hela dagen och hittat på något mysigt. Vi vet inte rintigt vad vi ska göra en men nånting blir det iallafall! Nu har Stina precis gått och lagt sig så nu kollar vi lite på tv. Men ska nog gå och lägga mig snart så man är pigg tills imorgon! Haha ha det braaa! ❤️

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)