Onsdag!

 
 Hejsan! Idag i skolan hade vi elevensval, som vi ska ha hela veckan. På förmiddagen gick vi på en föreläsning om typ barn i världen. Sen åkte jag Hanna och WIlma till ett ålderdomshem haha vi skulle interljuva några gammlingar där. Efter det åt vi sen typ sprang vi runt i skolan och pratade med massa lärare och tillslut fixade vi ihop så vi skulle kunna typ ha en cafeteria i skolan imon. (Jag, Hanna, Wilma, Cornelia och Ellen!) Så nu när jag kom hem har jag bakat skit mycket! Är helt trött asså! Men som sagt så ska vi då sälja massssa fika så ta med er mycket pengar så ni kan köpa;) haha! Imon ska jag och några tjejer även iväg och rida! Ska bli mysigt, är lite nervös för dom andra tjejerna är skit duktiga på att rida! Haha och jag är inte riktigt på deras nivå.. Men vi får hoppas på att det blir kul ändå! Ha det bäst!:)
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)