Fredag!

Hej! Fredag nu! Så skönt! Denna veckan har gått skit fort. Denna helgen är det pappa helg. Hade otur idag med. Typ ramlade i skolan och så bröt jag min nagel. (Fixade ju dom i onsdags) och åååh vad ont det gjorde! Började blöda under nageln. Haha så fort efter jag slutat åkte jag tillbaka dit jag fixade mina naglar. Det tog 10 min så var dom klara. Men jag fick dock sitta och vänta en stund.. Jag var värsta sur att det hände så då frågade hon som äger den salongen helt plötsligt om jag ville ställa upp och bli nagelmodell där! Skit kul! Så nu får jag fixa mina naglar väldigt ofta helt gratis! Det är typ nya tjejer som utbildar sig till sånt... Haha så dom måste ha någon och öva på! Värsta turen jag har! Nu kollar vi på let's dance! Hoppas ni får en bra helg!


Haha söta😂


Väldigt dålig bild...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)