Helg!

Hej! Förlåt för jag har bloggat alls bra! Veckan som har gått har vi haft jätte mycket läxor och prov så jag har inte hunnit med att blogga. Men i fredags var jag på tonår typ. I går spelade jag först match. Vi vann med 1-0 men för mig var matchen skit dålig för jag hade alldeles för ont i mina knän... Igen... Så jag fick hoppa av i slutet av matchen. Men sedan på kvällen åkte jag jaime och Elin till Anderstorp! Vi var hos Kaisa där då! Hon och hennes kompisar skulle ha en överaskningsfest för deras kompis. Ähm det slutade inte så jätte bra. Vi tre kände ju ingen av dom så aa.. Men jag Elin jaime Kaisa och Ida hade skit kul! Hoppas att vi förmodligtvis kommer göra om det näst nästa helg igen! Idag vaknade vi och kollade på en skräck film. Sen åkte vi hem runt 2 tiden.  Sen har jag bara myst med min familj! Hoppas ni haft en skön helg!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)