Lördag!

Hejsan! Idag började dagen med att jag och min kusin sprang en lång runda. Det var riktigt skönt faktiskt. Tror vi ska göra det imon med. När vi kom hem igen så gick vi till fotbollsplanen som är typ bakom mitt hus. Båda kusinerna hängde med då. Haha, sen satt hela tjocka släkten ute och åt mat på balkongen, haha nej inte hela släkten,.. Vid 2 tiden åkte vi ner till marknaden. Jag hittade en tröja som jag ska ha på dansen! Kommer bli as skönt att ha den!  Vid 5 åkte vi sedan på släktkalas min morfar fyllde år. Och min mormor och morfar har varit gifta i 45 år idag! Det är inte lite det! Grattis! Hoppa ni haft en bra lördag! Nu ska jag sova godnatt!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)