Onsdag♥

 
Hejsan! Kom precis på att jag inte har bloggat sen lördags? Förlåt! Ska försöka blir bättre med bloggningen. Men förmodligtvis kommer jag bara slänga in lite inlägg då och då. Men denna dagen har varit en toppen dag!
Började med sovmorgon till kl 9. Sen hade vi bara fyra lektioner. När jag slutade åkte jag först och hämtade mina nya skor på skomakarn. Efter det åkte jag till Linn beauty, där hade jag tid idag för nagelförläggning. Satt där i lite mer än en timme. Och resultatet blev skit bra! Jag blev verkligen så nöjd! När jag var klar där ringde jag Elin K och vi mötte upp varandra i stan och tog en fika. Sen åkte vi ner till apla och där spelade vi fotboll. Sen kom typ hela hockeylaget (00-orna) och vi pratade med dom en stund. Efter det åkte jag hem och kollade på desperate housewives. Hoppas eran dag varit lika bra som min! 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)