Shopping dag!

Hejsan! Idag vaknade jag redan halv åtta. Vid tio åkte jag och mamma iväg till Växjö för en egen shopping dag! Först var vi på Grand samarkan sen stan. Hittade super mycket! Jag köpte 6 tröjor/blusar en kofta med mjukis byxor till den. Ett par pösiga jeans typ please jeans, solglasögon, nagellack, tofsar. En ny vårjacka och ett par Palladium! Jätte nöjd med allt! Ikväll har jag och familjen bara kollat på melodifestivalen och ätit super god mat! Tyckte ni att Sonja skulle vinna? Tyckte inte jag! Haha! Aja.. Hoppas ni haft en super lördag!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!!
Kan du visa kläderna i en vidio/bild haul?

Svar: Ja det kan jag nog! :)
Ebba Hegefeldt♥

2014-03-09 @ 19:45:22
Postat av: annie

Sanna hette hon som vann pucko ;)

Svar: Hahaha jag vet! Skrev fel orkade inte ändra
Ebba Hegefeldt♥

2014-03-10 @ 00:27:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)