Torsdag ♥

 
Hejsan! Tänkte berätta lte om min vecka. I tisdags så hade jag fotboll, sen skulle jag även ha dans med det blev aldrig så. Den var typ inställd, igår var jag med Wilma. Först åkte vi hem till mig och gjorde våfflor! Sen hämtade hennes pappa oss vid halv 5. För Wilma skulle till sjukhuset och kolla sin tandställning. Sen åkte vi hem till henne och typ gjorde massa saker jag inte kan skriva om. hahaha. Idag slutade jag kl 14, nu sitter jag och skypar med Isabella och om en timme ska jag ta longboarden och möta upp Julia och lovisa och åkte till dans! Ha det bäst!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)