Tisdag

Hej! Idag har det varit en skön dag. Tisdagar brukar oftast bara jätte långa och vi har jätte många lektioner. Men vi (klassen) skulle till vandalorum idag! Så dom 2 sista lektionerna idag slapp vi. Sen fick vi även sluta en kvart tidigare! Haha! När vi hade varit där så åkte jag in till stan och mötte upp mamma. Vi gick och åt mat på pelikanen. Vi satt där i över en timme. För det spöregnade ute så vi satt kvar ett tag. Men när vi kom hem har jag pluggat till vårat idrottsprov som vi har imorgon! Eller jag tror det bara var ett test men skit samma. Det gick jätte fort att lära sig så nu är jag klar! Haha om en timme har vi dans i 1 och en halvtimme. Öva in det sista nu innan dansuppvisningen! ;) hoppas ni kommer och kollar!

I lördags med världens bästa tjejer❤️

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)